Bara 4 dagar kvar

Oj, vilken lång dag det har varit. Först jobb klockan 6:45 imorse, äldreomsorgen, ut och cykla i 12 minusgrader och sedan jobb i min skobutik till klockan 17.

Sen att mina grannar spelar hög musik vareviga kväll och natt till efter 2tiden gör inte saken bättre...

Så, nu har jag klagat klart! En positiv sak för allt dock med sig. Dagarna går fort och snart är det min och älsklings stora dag!! :D Hela jag spritter när jag tänker på det! Äntligen ska vi bli ett! Åh, vad lycklig jag är just nu!

Igår hade jag världens mysigaste dag med min älsklings My (Kim jobbade :( ) Vi myste och lunchade tillsammans, club sandwich med en färskpressad smoothie, sen kliade det i sockervenerna så vi drog snabbt över gången och åt paj på Espresso House. Hade världens finaste lunch med Mysan och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vad jag älskar mina systrar över allt! Dom är det finaste jag har. Det var en helt perfekt dag igår. Jag har verkligen världens underbaraste familj. Kommer känna mig halv utan dom på min stora dag.

 

På Måndag ska jag hem till mams och systrar och fika lite, visa min underbara klänning, planera min dag och bara prata. Det ska bli så mysigt!



Allt inför vårt bröllop är klart nu, i alla fall från min sida. Känns konstigt att inte ha panik, att inte stressa och att vara klar i så god tid innan. Men älsklings mamma är nog desto mer stressfylld :) Får hjälpa henne när jag kommer om exakt 4dgr! :D

Har ju glömt att berätta om vår underbara nyårsafton jag och älskling hade. Den var alldeles perfekt, underbar och den bästa jag har haft. Allt med honom blir så otroligt mysigt.Vi passar så bra ihop att det inte är klokt.

Vi gjorde marinerade kycklingvingar, gorde egna friterade potatisar, sallad, öl/cider och bröd. Medans jag förberedde potatisen skulle älsklingen smyga iväg och göra en överraskning. När maten var klar fick jag komma in i stora rummet. Han hade förberett en helt underbar piknik åt oss på golvet med levande ljus, och mysmusik. Som vi njöt av varandras sällskap hela kvällen.

 

I mjukiskläder hade vi världens bästa nyårsmiddag


Vi har alltid så mycket att prata om och vi kompleterar varandra på ett helt enastående sätt. Man kan göra saker så himla romantiskt i ens egna hem. Bara att äta på golvet, på filtar med levande ljus var så otroligt mysigt.

Ni kan inte förstå som vi väntar nu.

Vi väntar på framtiden.

Jag är så trött på siffror. Jag är så trött på att vår kärlek ska byggas på nummer.

Timmar vi får vara tillsammans, siffror, dagar vi får vara nära, siffror, minuter vi är från varandra, siffror, timmar tills vi ses, siffror, sekunder tills vi åter skiljs, siffror. Allt är siffror... Hela vardagen är omringad av siffror och inte ens då vi är nära kan vi njuta fullt ut. För varje njuten sekund är lite närmre ännu ett avsked.

Snart kommer ett oändligt nummer för oss... Nu börjar vi vår färd mot ett liv tillsammans...



Snart är vi ett, du och jag...

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis, Grattis, Grattis......... Vilken början på 2010 Liza. Var det 18/1 det händer? Lovar att jag ska tänka på er hela dagen. Kramiz Åsa o Jesper

2010-01-09 @ 20:23:15
Postat av: Anonym

Grattis, Grattis, Grattis......... Vilken början på 2010 Liza. Var det 18/1 det händer? Lovar att jag ska tänka på er hela dagen. Kramiz Åsa o Jesper

2010-01-09 @ 20:24:42
Postat av: Linnéa

Så himla gulligt! Jag bara undrar en sak, vilket språk snackar ni med varandra? :D haha

2010-01-09 @ 21:38:06
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: P

Det är inte såå att du är gravid Liza? =)

2010-01-09 @ 22:43:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0