sleten

 

Här ligger en nydushad My och återhämtar sig efter nyårsdagarna!

 

Nu känner jag mig som en riktig  bloggare! Kims laptop har inbyggd webcam som jag kommer använda flitigt den närmsta tiden ^^ Lite fjantigt o fota sig själv kanske, men ack så kul..

De senaste dagarna har varit helt underbara. Inte för stimmiga, inte för lugna, utan helt lagom!

 

Kim och jag skrattade när vi såg denna bilden nedan -->

Detförsta vi sa var "Vi lägger in denna bilden på threeofakind och skrivet 'Threeofakind önskar ett gott nytt år hehehehehe' Det ser ut som vi mår riktigt dåligt"

Kanske inte så roligt nu men riktigt roligt i stundens hetta :D

Lappleken


NU ska jag titta på resten av bilderna. Kommer säkerligen lägga in fler strax! Ha en fin kväll allihop

 

Många Kramar!

My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0