Vet du?

Jag saknar dig alltid... Varenda timme, varenda minut, varenda sekund... Varje tid utan dig är som tortyr för hjärtat, för själen...

Jag saknar dig, vet du?

Jag mår dåligt utan dig. Jag mår dåligt att för exakt en vecka sedan gifte vi oss, vi är nygifta, men vart är du? Varför är du inte här?

Vår första frukost tillsammans som nygifta. Vi körde upp på berget i Alanya och hittade en underbart mysigt litet cafe med ett lusthus. Där satte sig man och frun, för första gången som gifta.

 

 

 

 



Jag saknar dig, vet du hur mycket?


Kommentarer
Postat av: Malin

Lisa, här har du något som muntrar upp!



SexyPhotosTotallyRuinedByPeopleinthe_Background" rel="nofollow">http://www.11points.com/Dating-Sex/11SexyPhotosTotallyRuinedByPeopleinthe_Background

2010-01-26 @ 16:23:06
Postat av: Marilyn

Snart e han här...hoppas att han har sin familj med sig....



Älskar dig...



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0