Om mindre än 5 timmar :D:D:D

Kan ni förstå att om mindre än 5 timmar återförenas jag med min man!! :D Ord kan inte beskriva lyckan!! Hela jag pirrar och jag kan knappt stå still här hemma!

Allt är städat och klart, det återstår bara att duscha och göra mig iordning...

Älsklingen landar kl 01:00 i natt och jag sa till honom:

What do u want to eat when u come? I can make anything you want baby, only name it <3


Han tänkte efter lite och jag såg framför mig oxfile eller ngt annat svårt...


Han sa efter en stund: I want Subway, only 1 big subway and I will be perfect :D


Haha, ja, alla har vi inte stora pretationer! Älskar så att han är lika enkel som jag! Subway finns tydligen inte där han bor och efter att ha ätit det här i Sverige i Julas blev han fast :) Så Subway it is... Hur sjutton kan man göra en romantisk middag av det? :D

Nu ska jag visa hur riktigt slibbigt romantisk jag är.. Jag älskar att göra små överraskningar och när jag ser älsklingens reaktion är allt värt det! Det kanske är lite för mkt tycker ni... Men vet ni vad, han kommer faktiskt bara en gång första gången hit! Och det ska firas!

Såklart ska älskling ha rosor på flygplatsen.


Sen när vi kommer hem har jag välkomnat honom i dörren:


Jag har förberett en piknik på köksgolvet ala turkiskt. Med levande ljus, champagne, godis, bakelser och ja, just det, Subway :)

 


Skrev lite romantiskt på bordets undersida, vill dock vara lite personlig men ni har säkert fantasi :)

Lite presenter ska älsklingen självklart få:


Sen skrev jag en turkisk-text på kylen som förklarar min kärlek för honom:


Presenterna är bland annat en plånbok med foton på oss och hans familj och ett set nycklar till vårt lilla hem.








Jag har gjort små bakelser med bilder från vår bröllopsdag:



Sen i övrigt har jag prytt hemmet med bilder på hans familj, min familj och oss. Allt för att han ska känna sig som hemma och känna att hans familj är med oss här också...

Nej, nu måste jag ut i duschen!

Ha en UNDERBAR Onsdag, för det ska jag ha! :D

Kram Liza




Kommentarer
Postat av: Mia

Aahw..

2010-06-03 @ 01:43:43
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: Jennifer

Så gulligt!

STORT lycka till idag!!!

2010-06-03 @ 19:49:09
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej! Jag googlade på tarot och hamnade på din sida, jag hoppas det är OK att jag har lånat en bild av dig på just tarot.. det va någon bild på en bok. Har länkat till dig och sagt att bilden är lånad... Hehe! Ha det bra iallafall!

2010-06-04 @ 22:54:26
URL: http://cocette.wordpress.com
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2010-06-19 @ 16:15:45
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: Marina

Update nu tjejer! Hur går det med era liv?

2010-06-23 @ 13:28:28
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Anonym

Förlåt att jag skriver detta, men jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt att ni inte uppdaterar er blogg mer än ni gör. Jag läser er blogg regelbundet och blir lika ledsen varje gång jag ser att ni inte uppdaterat. Nu har det gått flera veckor sedan sista inlägget.

2010-06-24 @ 00:16:44
Postat av: DreamingChange

WOW snacka om att känna sig uppskattad! Som du fixat!=)



Jag googlade en hårfärg och hittade hit, och såg att du för längesen gjort exakt så som jag gjort nyss, förutom att färga löshåret, jag färgade mitt egna hår istället. Har också lockigt brunt löshår, och exakt den färgen och nyansen, haha! Well well. Grattis till kärleken, håret, bröllopet, uppheållstillståndet (ja, jag har snappat upp mkt) och till vännerna!! =)

2010-06-26 @ 02:40:07
URL: http://dreamingchange.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Nu var det längesedan det uppdaterades här... Är ni väldigt upptagna eller ska blogen läggas ner?

2010-06-30 @ 17:20:12
Postat av: Fnulan

Han kan inte bli gladare!!!



Hoppas ni myser ordentligt nu

2010-08-11 @ 21:34:28
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0