20 mars


Mmmmmmmmm... <3

Om exakt 4 dagar så kommer New Moon ut i butik?
Min älskade 3 disc-box kommer till mig :') Jag hoppas jag får den till helgen för då vet jag exakt vad jag ska göra efter jobb på Fredagkväll.

Hur kan man älska en historia så mycket? Ibland känner man sig sjuk. Iofs så är jag sjuk just nu? Skyller på det :)



Detta fotot var det fotot som gav mig mest rysningar faktiskt. Jag kunde se detta exakt likadant i huvudet! Riley såg nästan exakt ut så också. Kanske lite längre och blondare, men inte långt ifrån.

OH VAD MAN KAN LÄNGTA!!!!

Update:
Varför har jag fått för mig att den kommer ut den 20onde? hmmm..

Kommentarer
Postat av: L

är det boxen du bokat med extramaterial? :) då kommer den ut den 20:e ;)

2010-03-16 @ 17:20:02
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Nettti

Ja det stämmer!new moon dvdn kommer ut den 20 mars :)Och Eclipse som bilderna ovan kommer på bio 30Juni :D <3 Heja Twilight!

2010-03-16 @ 19:14:29
URL: http://jeanetteevelina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0