Ännu en torsdag



Det blir ofta att man sitter här en kväll efter jobb och tänker att idag borde jag skriva.
Sen hittar man inget att skriva om så man låter bli, men nu får det vara nog! ^^
Veckodagarna på jobb går så himla fort, tiden går fort.
Dagen känns ungefär såhär: jag börjar jobba, jobbar lite, helt plötsligt är det lunch, helt plötsligt är det en timme kvar.
Tiden går fort när man har roligt! I wouldnt trade it for the world :)


Snart är det helg i alla fall! Man kan gilla sitt jobb hur mycket som helst men helgerna är guld värda.
Det vankas middag med fint folk, vin och kanske utgång. En sak som är säker är i alla fall att det blir fint sällskap!

Förra helgen var jag och Elin och hälsade på Elins familj uppe i lilla Enköping.
Gud vilken snö! Ni uppländare har verkligen skottat livet ur er.. Här kommer lite bilder :)






Jag har nog aldrig haft så mycket kläder på mig!
Såg ut som en michelingubbe..







Vi byggde igloo :)



Min första igloo ever



Sen tog Elins mamma nog världens fulaste foto på oss två tillsammans.. haha





Och så hittade jag världens världens världens söööötaste foto på en mini-Elin
Jag smälter ^^


/ Kim




Kommentarer
Postat av: Wiola

Haha! Jag bor i Uppsala och det är fyfan inte roligt med den här snön! Men man får ju tänka att dom har det värre längre upp i landet ;)

2010-03-04 @ 22:26:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0