att hålla sig upptagen

God kväll!

Vad härliga dagarna är när det är sol ute, man blir genast mycket piggare och börjar drömma om ljummiga sommarkvällar i parken med fika på en filt och lite kallt vin i väskan. Åh, vad jag längtar. Denna sommaren kommer bli underbar, det vet jag. Älskling och jag ska mysa allt vad vi kan i solen och bara njuta av varandras närhet.

 

 

 

Sommaren 2009 var den bästa i mitt liv. Saknar det så det gör ont. Dock ska 2010 bli ännu bättre, inget kan slå denna kommande sommar, det kan jag lova <3 <3



Har precis kommit hem från ett bostadsmöte då vår fastighet förmodligen ska ombildas till bostadsrätt. Det kan man tjäna en hacka på ska jag säga! Jag sitter i styrelsen så det är lite pappersarbete som ska göras. Roligt! Måste hålla mig sysselsatt om dagarna då jag blir lite nere av att sitta hemma själv utan min andra halva nära mig. Att hålla mig upptagen är jag banne mig bra på med 2 jobb och styrelsen! :)

Nu blir det lite middag innan jag sätter mig för att vänta på min make på msn som snart slutar jobba för dagen.

Ha en underbar kväll!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0