Måndag

Då var det måndag igen och idag sken solen extra starkt över Malmö.
Det var nästan så man ville ha skinnjackan på men då hade man iggat det faktum att det bara var någon grad.

Lilla Mysan ligger inne på sitt rum med vinterkräksjukan, Elin ligger i sin studentlägenhet och svimmar då och då och här sitter jag i rumsarrest och kan inte göra något. har alla odds emot mig så kommer väl att få det.. blä. Är det något jag avskyr så är det att vara borta ifrån jobb. Inte bara för att jag förlorar på det som vem som helst gör när de sjukar sig, utan också för att jag känner mig så onyttig och faktiskt tycker om att vara där.

Men mer om annat och mindre om det.
Här kommer en bild ifrån fredags, när alla tjejer samlades igen och hade en girls night out.

 

Dags att knacka på Mysans dörr och höra så att allt är ok :)

 

Kram! / Kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0