Mys

Sitter hemma och väntar på mina två närmsta vänner som snart ska komma med Thai-mat för en myskväll. Ska bli jätte mysigt att träffas igen och prata lite skit <3 V är ju snart mamma, vad tiden går fort! <3

Snart är det bara lite mer än 2 veckor tills jag får träffa min andra halva igen, saknar honom så mycket så jag går i sönder. Varje dag. minut, sekund. Mitt fina liv, min fina make  <3

Måste tipsa om en helt underbar artist med så himla många fina låtar. Älskar precis hela skivan, underbar och mysig musik.

Joshua Radin



I´d rahter be with u


Kram på er

Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Winter är en fruktansvärt bra låt..

2010-03-05 @ 09:48:44
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0