Dagens x2

Här kör vi en Dagens Outfit idag... Shoppade en ny billig skjorta från Gina Tricot med lilla Mysan för nån dag sedan. Den fick invigas idag...

 



Skjorta - Gina Tricot
Kjol - Ebay
Leggings - Gina Tricot
Väska - Asos
Tygskor - Tommy Hilfiger

Skjorta är lite over-size och är jätte mysig att jobba i.



Idag när jag kom hem gjorde jag en av mina barndoms-favorit-rätter. Änglamat kallade vi det där hemma. Om det är ett namn ur folkmun eller om det är ett ala Gustafsson-namn vet i sjutton. Hemmalagad potatismos med bacon och lök tillsammans med lite sylt. Mums!



Nu blir det en milkshake av hasselnötsglass. Ja, efter några deppiga dagar försöker jag pigga upp mig lite :)



Ha en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0