Lite mat...

Gorde en super-enkel och god middag idag. Så länge jag bor sälv spenderar man ju inte många minuter framför spisen... Denna är enkel och jätte god! Tog nog bara 10minuter att göra...



En burk creme Bonjour (skogssvamp)
Lite blad-spenat
Svamp
Körsbärstomater
Pasta

Hoppas ni mår bra idag och att huvudet inte gör för ont sen gårkvällen. Själv tog jag det lugnt då jag jobbade både igår och idag. Idag ska jag dessutom göra lite styrelse-jobb så jag har kvällen planerad... Skönt att ha lite att göra, då hinner man inte tänka på hur mycket hjärtat gör ont... Det finns inget värre än saknad...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

Mums (:

2010-05-01 @ 17:33:44
URL: http://kittyland.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0