En Dagens :)

Här kommer en liten uppdatering från jobb!

Tänkte köra en Dagens idag. Tror inte att vi kommer att köra så mycket enbart mode i vår blogg som förr i tiden, men såklart finns ju även mode i våra liv än idag så vi får försöka hitta balansen :)

Idag har jag ett par nya Levis-jeans som inhandlades igår med systrarna här i Malmö. Till det en silver-tröja från H&M och mina absoluta favorit-skor från Jerns. Älskar lacken och dom stora rosetterna!

Hoppas ni har en bra dag idag! En liten My kom för en stund sedan in på mitt jobb och såg lite nervös ut inför sin första jobb-dag. Vi jobbar i samma köpcentrum och i skrivandes stund befinner hon sig en våning ner från mig :) Mysigt att ha henne nära <3

Kram Liza


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0