En liten recap - Kim



Då var det dags för första inlägget sen nästan 2 år tillbaka.
Så vad har hänt sen dess? Ganska mycket!
Men för att det ska bli lite roligare och lättare att följa med så kommer här en liten recap i bilder:



Sist vi hördes av det höst och någon månad senare kom snön och vi tog ut skalman på många vinterpromenader



Julen och allting därtill skedde, sen blev det vår och jag klippte lugg



Helt plötsligt blev det juli och hela syskonskaran tog ett plan..



.. till självaste Turkiet och Caners familj!



Vi spenderade fantastiska 10 dagar i alanya med god mat, sol och fantastiska människor.
Vi badade, solade, åt Caners mammas fantastiska mat, jag lärde mig lite turkiska och bara njöt!



Väl hemma fick vi motvilligt skänka bort skalman till en familj..







Då det var dags för mig, My och Elin att flytta ifrån vår trea..
My flyttade till en central etta och jag flyttade in med Elin i en underbar tvåa med balkong, ett stenkast från havet



Sen kom nästa förändring: jag sa upp mig från mitt jobb och började studera vid Lunds universitet!



Dagar på kontoret byttes snabbt ut mot kurslitteratur



Det blev julafton och det firades med familjen hemma hos Liza och Caner



Sen kom våren och där är vi nu!
Sen kom frågan upp på tapeten förra veckan.. skulle vi börja blogga igen?
Och ja, här är vi! Och det ska bli himla kul att komma tillbaka!

Det var en ganska snabb recap, men effektiv!

Hoppas allt är bra med er alla!

Kram! / Kim




Kommentarer
Postat av: Wiola

Åh nej! Vad hände med Skalman? :(



Vad läser du för något vid lund universitet? :)

2012-04-17 @ 09:08:44
Postat av: Kim

Wiola - Skalman fick bo hos en familj på landet istället, men jag tror han mår bra ute i det fria med en massa plats att springa på och stor bur. Jag pluggar just nu intermediala studier (en kurs inom media) - men till höst har jag sökt in till media-relaterade program främst i lund men även i malmö! Så vi får se vart vi hamnar :)

2012-04-17 @ 09:30:37
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0