Hejdå Malmö

Då beger vi oss mot sydligare grader! Nu väntar ett regnigt Paris på oss!





Men det känns konstigt... jätte konstigt att inte ha mina systrar med mig. För utomstående låter det säkert jätte märkligt, det är ju bara en weekend. Men det är nästan som att jag inte vill uppleva ngt utan dom vid min sida, att det känns som att jag är lite halv. Jag tror att man måste ha systrar och vara så nära som vi är för att förstå denna känsla. Det är liksom vi tre och har alltid varit. Det är så underbart att ha sina bästa vänner och systrar i en och samma person.

Kommer att sakna er jätte mycket gummor, önskar verkligen att ni var med <3


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad underbart att ni har börjat blogga igen! Jag har saknat er!

2012-04-19 @ 11:13:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0