Nyöppning av Threeofakind

Ja ni läste rätt, Vi ska köra en ny bloggperiod! Vi har alla längtat väldigt mycket.



Ungefär såhär gick det till när jag och mina systrar bestämde oss för att börja blogga igen (
Vi pratade i ett grupp-sms):


Jag - Kolla Threeofakind och det senaste inlägget!
Kim - En läsare!
Liza - Wiola!! Kommer ihåg henne som om det vore igår. Åh jag skulle vilja blogga igen. Den gamla goda tiden.
Jag - Jag vill med!! Ska vi skapa en ny blogg med ett seriösare intryck eller ska vi skapa den gamla bloggen igen? Who's with me?
Liza - I'm with you sister!
Kim - Jag är på!
Liza - Inga jäkla "vem bär den bäst"-inlägg och så, utan lite tankar, shopping, inredning och så? :D
Jag - Absolut!
Jag - THE POWER OF THREE WILL SET US FREE!
Liza - BACK AGAIN, REUNITED!
Liza - A FORCE TO BE RECKONED WITH!
Jag - hahaha
Kim - hahaha




Mina härliga och "roliga" systrar!

Nu kära blogg så kör vi igen! Nytt innehåll, ny design men samma systerskara :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Wohoo!

2012-04-17 @ 09:09:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0