Söndag

Klockan är halv tio och jag har precis slagit igen kursböckerna, phuw! Ni får ursäkta min dåliga uppdatering..
Imorgon ska jag dock sitta på stadsbiblioteket med mina klasskamrater, himla fina människor.
Vi har gjort det till tradition nu när det är hemtenta - att sitta tillsammans och skriva. Man kanske inte kan fråga varandra om allting men man kan förklara om någon inte förstår och bara ha en anledning till att ses.

Nu ska jag krypa ner med min once-piece och äta popcorn och dricka varm choklad.
Jag och Elin ska kika på en skräckfilm, uh. Inte så bra läge med tanke på att Elin faktiskt såg ett spöke i vårat sovrum för några nätter sen. Jag var uppe mitt i natten och skulle ta ett glas vatten och kommer in i rummet igen (som var kolsvart), jag ska precis lägga mig på min sida av sängen och elin hör då att jag är tillbaka och sätter sig upp och börjar prata med mig. Grejen är den att elin pratar till mig på höger sida om sängen och jag står på vänster, jag fattar ingenting och tillslut stelnar hon till och vänder sig mot mig och säger "det var inte du som stod där va?". Har aldrig sett henne så rädd! Tydligen hade hon sett en svart gestalt stå bredvid henne och trott det var jag och då pratat med denna, men sen hörde hon att min röst kom från höger. Höll på att dö..

Har inte kunnat sova själv sedan dess! Har ni sett spöken någon gång?

Kram!






Kommentarer
Postat av: Wiola

Nej usch vad obehagligt!

2012-04-23 @ 21:03:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0