En liten recap - My

Ja, vad har hänt i mitt liv på drygt 2 år?


Jag blev trött på allt vad strö-jobb hette och kände att jag skulle ta tag i mitt liv och börja studera på Lunds universitet till Socionom. Såhär glad var jag då!


Att ge 100% har blivit min nya livsstil.
Och när man brinner för att hjälpa människor så är det inte så svårt att ge järnet :)



För tillfället studerar jag juridik i min utbildning och detta går jättebra. Hårt arbete ger resultat.


Precis som Kim skrev så har jag flyttat ifrån henne och Elin in i min alldeles egna lilla etta (17 kvadrat!!, foton kommer senare i bloggen)


En central drömlägenhet 3 min från Stortorget i Malmö.
Har hittat mitt lugn och min trygghet här.


Lugna myskvällar är fortfarande en favorit :)


men även att hänga med mitt älskade tjejgäng!
Still going strong.




Men människor kommer och går och det senaste året har jag har funnit kärleken i Martin och fått många nya underbara klasskompisar.


För att tillägga något alldeles extra i slutet så har jag äntligen fått se en utav mina absoluta favoritgrupper, Snow Patrol!
Världens bästa sångare och världens bästa upplevelse!

Tack för att ni orkade läsa.
Kram
My




Kommentarer
Postat av: Wiola

Vad spännande med socionom, hur många år har du kvar på din utbildning? :)

2012-04-17 @ 09:07:36
Postat av: My

Wiola - Det är verkligen en väldigt spännande utbildning :) Jag har 4 terminer kvar (2 år) om jag inte tar ut en kandidatexamen efter 3 terminer (1½ år).

2012-04-17 @ 10:02:01
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0