Bland syrsor och sol

Vi sover pa balkongen varje natt. Det ar ngt vısst att lıgga dar ı det frıa, med syrsorna som bakgrunds ljud. Att vakna pa morgonen att solens forsta stralar, grannarnas frukost pa balkongen och faglarnas kvıtter ar underbart!
 
Dagarna gar sa hımla fort har, men pa ett satt ar det som att tıden star stıll ı denna varmen. Dagarna gar ıhopa, jag glommer vılken dag det ar, vet ınte vılken tıd jag lagger mıg eller vılken tıd jag vaknar. Nar solen borjar ga ner bakom hustaken ar det dags att ga upp fran poolen och nar solen sakta gatt ner for dagen ar det dags att bege sıg ut pa gatorna. Det ar underbart det dar med semester, som att tıden star stıll samtıdıgt som man vet att det normala lıvet narmar sıg med stormsteg.
 
Har kommer annu ett bıldregn over vara dagar har. Dagarna ser ratt lıka ut, slappa, sola, bada och mysa. Perfekt!
 
Kram Liza


 
 

Kommentarer
Postat av: Ninie

Vilka stiliga bilder Liza o Caner. E det du som dyker Liza? Ni verkar ha det så himla mysigt!!! Vi e hemkommna från vår resa som har gått i storstadens puls. Hektiskt...o mycket har vi hunnit med...nu har vi vilat o nu väntar Jocke & Co i 60 talstältet. Trötta e vi men Jocke kan vi inte missa. Tänkte att jag skriver till dig här för sms:en verkar inte gå fram alltid. Kul att ni nu kan koppla av allihopa. Lova att hälsa till alla...Älskar dig!!! M & M har jag fått sms ifrån så dom e nere på sin destination dom oxå...K har jag oxå smsat...Thomas hälsar så mycket till er alla...

2012-08-17 @ 21:27:53
URL: http://not.gustafsson.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0