Dagen innan

Dagen innan, resfeber, irritation, nedstämdhet. Jag får tårar i ögonen när jag inser att jag ska åka ifrån mina systrar, klump i magen. Det går ju veckor utan att vi ses, men det blir så påtagligt när man är så långt ifrån, det känns. Imorgon åker vi och det blir en fantastisk vecka. Men avståndet känns ända in i benmärgen. Det var med blanka ögon jag sa hejdå till dom idag, en klump i halsen. Inget dåligt kommer att hända, men när man åker ifrån varandra finns alltid en risk. Jag hade inte kunnat leva utan dom. Det är min värsta mardröm, att leva utan dom.
Nåja, jag behöver nog sova bara.. Det ska ju bli fantastiskt fint att få fly verkligheten med Elin i en vecka.

Liza, My - jag älskar er!

/Kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0