En Dagens

Fredag Fredag! Även om jag jobbar hela helgen är det ngt speciellt med Fredagar. Folk knökas i Gallerian, många går med en Systembolaget-påse i handen, folk inhandlar gott inför Fredagskvällen och stämningen känns alltid lite lättare för att det snart är helg...

Konstigt det där, en påse godis och ett glas vin kan kännas så mycket mysigare på en Fredagskväll än en Måndag. Får ändra det dära. Att införa helg-känslan en vardag hade gjort veckan så mycket mysigare och mindre lång.

Jag har precis hämtat ut ett par jeans jag vunnit på Tradera. Det är alltid et lotteri när man handlar jeans man inte kan prova innan. Jag har gått ner rätt mycket i vikt vilket gör att jag inte längre vet vilken storlek jag är. I huvudet är jag fortfarande samma som för 6månader sedan men fysiken säger ett annat. Märkligt hur lång tid det tar för hjärnan att vänja sig.

Jag älskar dom! Dom är perfekta och sitter verkligen som en smäck! Jag var ute efter lite högre midja då jag är allergisk mot när man ser trosorna när man böjer sig ner. Det finns inget värre! Sen är det himla snyggt med högmidja också!







Jag matchar det enkelt idag med ett vitt linne bara, keep it simple.

Nu ska jag glimta lite på American idol-finalen (är typ två veckor för sen) innan det är jobbdags!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0