IKEA

Har haft en underbar helg med fina människor och mysiga stunder. Idag fick det bli ett litet besök på Ikea där de har en super-rea just nu med en hel del fynd till otroliga priser!
 
Jag köpte en bäddmadrass till min säng och denna lilla svarta skapelse.
Den är egentligen gjord för sortering av återvinningsmaterial men för mig så passar den perfekt till min lilla dushvrå och till smutstvätt! En söt liten tvättkorg med handtag som man lyfter ur ställningen för att bära ner till tvättstugan! :)
Det bästa av allt var ju faktiskt också att den kostade 19:-.
 
 
Älskar min lilla lägenhet och att få inreda den helt själv. Jag är så otroligt tacksam över att ha haft en sådan tur att ha fått min lilla centrala 1'a. Den är min och bara min och det gör mig så glad.
 
Kram My
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Det gör mig så himla glad oxå...den e så My-sig...
kommer i veckan o köper gubbar hos dig, men jag kollar först md dina öppettider!
Puss/Mamsen

2012-06-24 @ 20:39:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0