Sakna

Har precis vinkat av Kimme och Elin på telefonen. Usch, kommer sakna dom :(

Bara vetskapen att dom snart kommer befinna sig i en annan tidzon gör det hela mkt jobbigare. Hoppas ni får en helt underbar semester, gumman! Vi måste träffas direkt när ni kommer hem igen!

Det blir aldrig lättare när en av oss systrar åker iväg, det kvittar hur mkt äldre vi blir. Vi är ett team vi tre, och jag känner mig alltid halv när ngn inte är en cykelväg ifrån.

Själv väntar ett regnigt och kallt Göteborg på oss imorgon med ett hotell som kan gå ut i strejk imorgon kl 14. Great. Gudarna är verkligen på min sida idag :)

Skönt att min stora kärlek väntar på mig med middag där hemma så fort jag slutat <3

Kram Liza

Älskar er min fina familj <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0