Solning på innergården



Har precis kommit in från en underbar solstund ute på gården.
Det är första gången jag solat där nere och har länge bävat över att inte ha en ordentlig innergård med grönska. Slutsats efter att ha suttit där nere är dock bara positiv (dock måste jag tvätta de få utemöbler som finns där..) men pga de höga husen runt om så blir det tropisk värme där jag sitter, det kommer ingen vind och de bästa soltimmarna träffar en, perfekt!

En underbar äldre granne kom ner och gjorde mig sällskap. Vilken guldklimp han är! Morbror till den kända skådespelaren Johannes Brost faktiskt och väldigt musikintresserad. Jag, han och Martin satt och pratade säkert 1 timme. Min tvättmorgon förvandlades plötsligt till en underbar förmiddag :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Alltid roligt att träffa trevliga grannar, det blir liksom en del av vardagen. Puss/Mami

P.S. Härligt att ni kan ha det så skönt på innergården trots att bilarna o vinden susar utanför huset, det finns faktiskt många mysställen i stan...det gäller bara att hitta dem. D.S.

2012-06-01 @ 19:30:11
URL: http://http://notgustafsson.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0