Hälsotips

Ja, då kör vi med lite Hälsotips! Ska bli roligt att skriva faktiskt, tror det kan peppa även mig själv med att skriva ner det.

Jag tänkte börja med att förklara att jag just nu vill må bättre inombords och även bli mer slimmad i min kropp. För att bli mer slimmad så krävs det såklart att man går ner lite i vikt (oundvikligt). Jag kommer att detoxa och detta kommer resultera i en viktnedgång, ni ska dock veta att detta är inte kommer att bli en bantningsblogg med ohälsosamma val, tvärtom! Jag vill må bra och se bra ut, kort och gott. Jag vill inte att ni ska uppfatta mig fel med detta då det är ett väldigt känsligt ämne.

Alla som är med får jättegärna vara med i detoxen! Tillsammans kämpar vi! Och kasta vågen, jag kommer aldrig väga mig under hela proceduren då det är inte siffror jag är ute efter. :)

Första tipset kommer senare idag, nu ska jag ett kort ärende till frisören.

Ha det bra!

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Wiola

Spännande! Skulle gärna testa på!

2012-05-30 @ 17:16:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0