Längtan

Åh, längtan bort från kalla Malmö är otrolig just nu. Från att ha pendlat varje månad till underbara Turkiet till att bara få besöka landet max 2 ggr per år är en helomvändning. Dock finns det inget mer underbart än att vakna upp brevid min ängel varje dag och få pussa honom god natt varje kväll. Men längtan till vårt andra hem känns väldigt påtaglig just nu...


Jag skulle ha gett allt för att sitta på en båt i solen med mina systrar och vår fina turkiska familj och bara känna de salta vindarna i håret, doften från havet och bara vara tillsammans...














Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Ja, det kan jag förstå. Men vi längtar inte så mycket till värmen som ni unga gör, ser fram emot ännu en semester i fina England eller kanske Irland denna gång.



Men först Horsens i Danmark o konserten med Paul Mc Cartney den forna Beatles medlemmen...

ska bli såå mäktigt. Har ju bokat hotell oxå eftersom jag e lååångledig den helgen.

Puss från Mami

2012-05-31 @ 14:30:59
URL: http://http://notgustafsson.blogspot.se
Postat av: Liza

Åh, ni borde verkligen åka till Paris! Eller Rom! Storstäderna i Europa är ju fantastiska! puss!

2012-06-01 @ 09:38:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0