Nivea



Måste tipsa om denna produkt från Nivea :)
Jag hade ett dilemma för inte så länge sedan, nämligen att jag ville vara lite brun i ansiktet (utan att lukta unken brun-utan-sol), vara ute i solen utan att bränna mig eller bli röd och så ville jag skydda min hy från farliga uv-strålar. Trodde inte att denna produkten fanns för detta priset men ack den som ger sig, hehe!

Niveas sun lotion har en lätt brun nyans samtidigt som den skyddar ansiktet med skyddsfaktor 6. Helt perfekt! och den kostar bara 60:- på Kicks just nu.

Dock måste jag tipsa om att ha högre faktor när man ligger och pressar på stranden eller liknande, en 6a är inte så hög att ha på sig då. :) Men för turer i stan och promenader så är den perfekt!

/My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0