Ögonbryn

Fick en kommentar av en läsare som undrade om vi kunde göra en ögonbryns-tutorial. Saken är den att jag är egentligen ingen hejare på att göra ögonbryn, mina egna ögonbryn är ganska tjocka och det enda jag gör är att fylla i den med denna ögonbrynspenna från H&M (Light brown, heter den. Tar aldrig den mest mörka, blir för skarpt då). Mer fancy än så är det faktiskt inte.
En sak som jag gör dock är att jag istället för att göra runda former på mina ögonbryn så gör jag de mer skarpa och rakt, tycker det är lite fräckare :) Bild finns nedan hur jag menar.

Kram My




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar ni fortfarande twilight? :-)

2012-05-21 @ 16:53:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0