Oj oj oj

Har verkligen en hemsk vecka framför mig. Plugg plugg plugg och plugg, nästa måndag har jag min sista juridiktenta och jag har samtidigt lektioner 4 av 5 vardagar denna vecka som kommer vilket resulterar i eftermiddags/kvälls-plugg :( jag är verkligen ingen kvällsmänniska när det gäller att studera. Mina bästa timmar är mellan klockan 09-12 och dom försvinner helt nu. Vilka I-landsproblem man har, ville bara berätta min bloggvecka nu :/ kommer såklart smita in med något inlägg lite då och då.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch! Hatar med kvällsplugg så jag brukar gå upp halv sju varje morgon av tentaveckan. Hoppas det går bra ändå för dig!

2012-05-07 @ 07:05:38
URL: http://butterflaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0