Söndag

Nu börjar jag äntligen se ett slut på mitt veckoplugg! Imorgon är det den 7 timmar långa tentamen om sociala lagar och bestämmelser. Väldigt intressant tenta när man tänker efter, handlar om precis det jag vill jobba med, att hjälpa och omhänderta barn som far illa. :)

Har pluggat varje dag MINST 6 timmar, längesedan jag var så ambitös. Men det är så härligt att göra något viktigt om sina dagar.

I fredagskväll och igår kunde jag dock koppla av. Igår gjorde jag nästan ingenting faktiskt, inte för att det var Lördag utan för att jag blivit sjuk (Elin som smittat mig hehe).


Blev mycket Te med honung (=bästa för min hals) och serietittande.
Har faktiskt fastnat för en ny serie! Måste skriva om den i ett annat inlägg och berätta mer. Var ju nästan tvungen att hitta något annat att titta på när mina 2 andra favoritprogram har säsongsavslutning (Once upon a time & The Vampire Diaries).


Nu fortsätter vardagen! Sista plugg sen ner och handla fika till tentamen imorgon.

Då kör vi!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0