Välkommen hem!

Tänkte vi skulle ta en titt hemma hos mig (och elin!)
Tog lite bilder med mobilkameran, så ni får ursäkta kvaliten..





Här har vi sovrummet, med tillhörande himmelsäng och vitt vitt vitt så långt ögat når!
Sängkläderna med broderade rosor, rostavlorna, rosfilten och gardinerna (himmelsängens) har vi faktiskt köpt på Ullared. Sängen är från Ikea men har tyvärr utgått - vi var ute i sista sekund!



Välkommen in i det lilla köket, med den berömda skogsväggen som Liza och Caner hjälpte oss att sätta upp (kommer från rusta!). Det är ett litet pygmékök med låga bänkar (gammalt kök) men det gör det också charmigt tycker jag :)



Och så har vi vardagsrummet, soffhörna och min egna lilla hörna i slutet av rummet - plugghörnan. En blommig divan och ett grönt träd.



Sist men inte minst, lilla balkongen! Blommor och pynt överallt men det är så en balkong ska vara tycker jag. Ombonad och mysig. Vi har en ljusslinga med bollar i alla möjliga färger som går på solceller, så nu under dessa soliga dagar har det lyst fint från balkongen :)


Det var en liten inblick i hur jag bor!

Kram/Kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0