Kims present

Kim inte är så flitig här på bloggen så får jag väl visa hennes presenter :)

Av pappa fick hon en Laptop! (dock ingen helt ny, men en klart fungerande och relativt ny bärbar-dator)

Den var lite tråkig och grå så jag kom på idén att klä om den! Läste lite på nätet och kom fram till att självhäftande plast-film kanske vore ngt att testa!

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag for en sväng med pappsen till Bauhaus? Ja, iaf var det för att inköpa lite plastfilm. Egentligen var jag ute efter en knall-rosa. Men det hade dom inte inne.. så det fick bli en knall och glittrig RÖD!

image3757

Efter lite om och men med mätning och liknande så klarade jag det tillslut! Den blev sååå söt! Ni skulle se Kimsens min när hon öppnade den!

Ni som är trötta på er dators utseende - köp plastfilm på Bauhaus! Kostar ca 59kr för vanlig rulle och 100kr för glittrig :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Guud vilken smart idé! De på bluebox var lite dyra tycker jag och dessutom var man tvungen att ha exakta mått. Ska dit i helgen!

2007-11-07 @ 12:22:48
Postat av: Lisa

Den blev ju skitsnygg :)
Kan nog inte göra så på min tror jag, är ju ett märke på mitten också så. Men blått får duga då helt enketl.

2007-11-07 @ 16:45:26
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0