Syprojekt nr 1

Jag fick äntligen rätt på min maskin igår! Wohoo! Jag blev så sugen på att inviga den så jag sydde upp Mys reaklänning till en modell jätte kortare. Men det tog bara 10 minuter och jag hade fortfarande ideér jag ville prova. Det enda tyget jag hade var dock Kims gardin-tyg som vi sydde förra sommaren, haha. Sagt och gjort.. Det fick räcka!

1,5timmar senare hade jag en jätte söt och jätte vippig kjol klar! Är så nöjd! Kanske till och med kan använda denna trots att det är gardintyg! ^^

image5094

Då jag är så himla nybörjare som man kan bli så är dragkedja och liknande bara att drömma om. Så det fick bli ett lätt resårband att sticka igenom, och det funkade jag finfint det med!

image5095


Idag jobbar jag 7-19 men ska ner en sväng på lunch och köpa finfina tyger! Vad inspirerad jag blev!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0