Medieproduktion

image4388

Idag har jag både varit superglad och jävligt förvirrad, hahaha.

Hade medieproduktionB idag och skulle visa upp våra hantverk.
Vi gjorde mallar och skar ut skyltar. Jag (klumpfingrig som jag är) HATAR att skära ut saker spec med en jäkla operations-kniv ^^ om något blir lite fel så måste man börja om på allt.

Gav först min mall som läraren höjjde  upp tillskyarna, han sa att han aldrig hade sett något bättre arbete innan och medans han sa åt alla andra i min klass att kasta sina så ville han använda mitt som ett visningexempel på hur man ska göra. MVG + , WOHO tänkte jag!

Sen ska man visa sin klumpiga skylt som man knivat igenom. Han virrar på huvudet och säger att det var det värsta han sett. HAHAH. Mitt självförtroende i botten ^^

Från så bra till så dåligt. Ett G på skylten och MVG+ på mallen = vg+
damndamndamn. Vilken berg och dalbana.

Nu har jag skrivit av mig så nu måste jag tröstäta! ^^

/ My


Kommentarer
Postat av: Anonym

en annan fick ju perfa på båda =)

2007-12-21 @ 18:17:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0