Städning!

Fast inte vilken städning som helst, idag städade jag garderoben!
För mig är den det svåraste, jag är så dålig på att hålla ordning och allt slutar med att jag pressar in allt.


Hittade bland annat en av mina favoritskjortor (som jag fick förra julen), min jordgubbs-skjorta!
Åh den är så fin..


image4414


Sen så hittade jag min rosa pyjamas som jag köpte förra året, mina innetofflor, röda-hjärtstrumpor, solhatten ifrån åhus i somras och min "lilla" rosa ros som jag brukar sätta på tröjor till sommaren :)

image4415

Tänka sig att städning kan vara nyttigt ändå! Ett par riktigt kära återseenden!

/ Kim



Kommentarer
Postat av: Mingla

Känner du för att göra min blogg lite snyggare :) ?

2007-12-22 @ 18:38:23
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Lisa Walker

Det är alltid roligt då man kan fynda i sin egna garderob :)

2007-12-22 @ 20:43:09
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0