Goooootti läppbalm!

´Hahaa! Det är sant! Det finns faktiskt Ben and Jerrys läppbalm för alla B&J-älskare! ^^

Snacka om att en glass har blivit stor när man börjar göra en massa skönhets produkter runt den :)

image646

Jag vill ha en Cookie-dough balm!

Jag såg precis på hemsidan att det minsann inte är det enda dom har! Världen har visst fått en släng av B&J-sjukan! Det finns ju en hel drös av grejer från dom!

image647

Doftljus, haha! Ok.. lite märklig grej.. men visst! Den doftar säkert gott!
En sim-mössa?? Vill man verkligen ha Ben&Jerrys över hela skallen??
T-shirt och strumpor.. Ok, hade jag fått dom så hade jag gått i dom! Hade dock aldrig köpt det själv..
Kortleken är samma där..
Nej.. läppbalmen är det enda jag hade kunnat tänka mig att prova!

Under 100lappen kan du köpa de flesta saker för..

http://www.benjerry.intashop.com/

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0