Kärlekspresent

image4887


Jag och min pojkvän har aldrig gått riktigt högt upp i Alla Hjärtans Dag. Tycker egentligen att det är rätt töntigt att ha en dag som ska vara så himla speciell. Varje dag borde gå ut på att visa vad man känner, hjälpa varandra och helt enkelt uppskatta varandra. Att köpa en svindyr nalle är inte bevis nog för mig helt enkelt.. :)

Däremot brukar vi gå ut och äta eller göra ngt annat mysigt som vi inte varje dag.

För er som går högt upp i kärlekens dag är här ett tips jag hittade på Ebay.

Ett paraply för två :)

image4885

Riktigt gulligt och kan säkert vara användbart på fler dgr än bara Alla Hjärtans Dag.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josse

gulligt :p . jag och min pojkvän brukar också gå ut och äta eller göra något annat tillsammans istället för att köpa en massa presenter. det känns så påtvginat, är mycket roligare o få lite blommor eller en nalle en annan dag :)

2008-02-05 @ 15:30:37
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0