håkan hellström

igår var jag och två kompisar i folkets park här i malmö och såg håkan hellström (och magnus uggla)
det var faktiskt den första livekonserten med håkan som jag har sett, och jag har avgudat honom i 4 år snart
det var på tiden!
det var underbart, jag rös emellanåt och ibland tittade han in i ens ögon (enligt en själv då..det var väl tio andra tjejer som också trodde det samtidigt haha)
önskar att  jag kunde spara ögonblicket i en liten ask, och ta fram det ibland
fast det behöver jag ju inte.. för vi ska se honom på onsdag igen..lovar att filma mer då! (de snuttarna jag har är inte längre än några sekunder)




min fina marina i sin sjömanskjorta, finns dock inget foto på mig i min sjömansklänning



/ kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0