Natti natti

Nu ska jag lägga mig o drömma gott om Håkan. Det är minsann lite overkligt än, att jag har träffat honom och allt det där. Haha..lite kul att man är så hung up!

Avslutar dagen med en liten bild från skolan, okej vi har ställt upp oss så det ser ut som om att vi arbetar men jag har faktiskt blivit vääldigt aktiv på sistone..det  är ganska kul att såga och slipa om man frågar mig! Sen om det handlar om ilska som måste ut talar vi tyst om..haha!
Vi håller på att göra leksaker i en kurs, allt är ju roligare än att sitta med näsan i en bok.

Uppdatering ang. Moneypenny..min älskade laptop som ska trippa hem till mig imorgon (hon brydde sig väl inte om att komma med posten idag) kommer imorgon!

Puss och sov gott, det ska jag göra. / Kim


image5521

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0