091020

Jag har världens bästa pojkvän! Alla andra kan slänga sig i väggen! (okej inte riktigt så våldsamt menat) ^^
Jag skulle inte för en sekunds ögonblick byta ut dig mot något annat. Du är där för mig som ingen annan och jag är så evigt tacksam att du vill vara med mig. :)

Idag hälsade Sebastian på mitt jobb en liten stund. När han hade gått så fick jag ett sms där det stod i stil med "Hoppas inte du har för tråkigt, om du har det så titta bakom det gula pennskrinet i din reception :)"
Och där bakom låg mina favoritgodisar och log mot mig!
Sånna små saker gör ens dag så himla mycket bättre.

Tack Sebastian och tack alla underbart trevliga gymtjejer på mitt gym <3

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0