American Idol!

Ni som känner mig vet att jag är löjligt besatt av American Idol! Jag laddar ner avsnitten sekunden efter att dom visats i USA! haha!

Iaf, då måste jag ju faktiskt göra ett inlägg om en av mina favorit artister och favorit skiva just nu!

Om ni som jag följde förra omgången av American Idol så vet ni att Katharine Mcphee kom tvåa. Hon är den snyggaste, sötaste och grymmaste sångerskan jag vet! Förutom att hon har ett utseende som ingen annan som är hennes röst så otrolig! Så känslosam, säker och stark!

Hennes nya skiva som heter kort och gott "Katharine Mcphee" går varm här hemma just nu!

image342

image343


Hur blir man så söt??

Iaf.. jag måste ju visa er hur grym hon är också!

Denna låten är nog den låt som blev mest känd av henne under AM-tiden. "Over the rainbow" Vilken säkerhet i rösten! Ni måste höra den till slutet, dom sist refrängerna är grymma!




Men detta nr som hon sjöng i finalen är mitt favorit nr! Gud vad känslosamt, för att inte snacka om att hon sjöng med Meatloaf, som här iaf, sjöng hemskt! höll inte en enda ton eller tempot överhuvdtaget! Det är riktigt grymt att kunna hålla sig själv rätt då!



Jepps, jag är lika klistrad även detta året! Go Simon Cowell! :)

image344


//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0