Billiga kläder Vs. ännu billigare :)

Det brukas ju för det mesta tipsas om dyra kändiskläder i billiga budgetvarianter. Idag tänkte jag dock tipsa om budgetpriser till ännu billigare budgetpriser ^^

Ok.. det lät konstigt..

Hittade en jätte fin skjort-tunika på Topshop som jag blev kär i direkt! 400kr kostar den.. det är ju inte alls dyrt och funkar bra för min plånbok..

Dock när jag surfade lite på Ebay så hittade jag nästan en likadan för 100kr! Tjejen har jätte många sådana inne på sin auktion i alla fäger och storlekar! Varför betala mer när man kan betala mindre? Sen tycker jag också att den på Ebay är mycket finare och snyggare färger!

Har vi Topshop varianten:


image443

Och här har vi Ebay-varianten:

image444
Adressen hit, för er som vill köpa en sån här är:

http://cgi.ebay.co.uk/Fab-vintage-inspired-frill-detail-kaftan-top-coral-12_W0QQitemZ220106858820QQihZ012QQcategoryZ314QQtcZphotoQQcmdZViewItem

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0