Dagens Outfit!

image262




Dagens Outfit!

Dagens outfit, eller "Dagens Enkla" kankse man ska kalla det.

Denna kalla och råa dag i regn och blåst tog jag på mig en mjuk mörkblå hood-tröja med luva. Ignorera skol-texten på :) haha!
Mina mjuka tajta Gina tricot byxor (tajta byxor håller värme) och min stoooora gucci (fejk ;) ) som jag fyllt med skolböcker.

- Tröjan är beställd från skola
- Byxorna är köpta på Gina Tricot
- Vita skärpet på H&M
- Väskan är köpt på Ebay, för mer information om väskan så kontakta min andra syster L, hon vet mer om det.


Kram M

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej, jag var tvungen att säga att jag blev jätteimponerad av att du hade sytt din egen klänning, och att den blev så otroligt fin! Men, din gucci väska som du har på bilden är så otroligt fin.. hur får man tag på en sådan? Kram på dig*

2007-04-25 @ 09:53:47
URL: http://karruu.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0