FOREVER21

Nu ska jag tipsa om det coolaste affären nånsin!!

Visserligen har jag aldrig varit där inne, eller ens handlat ngt där, haha! men jag ääälskar affären!!

Typsikt är att den bara finns i USA och att dom inte skickar över gränserna i deras webshop.. :(

MEN, om ni ska till tex New York så är denna affären ett måste! ooooooooh , jag vill diiiiit!

Jag ska ha med mig några tusen extra när vi ska till New york, bara för att spenderas där inne!

Dom är sjukt billiga!! Jag har gjort ett litet kollage med exempel på priser, känningar, toppar, smycken, skor och väskor.. men detta är bara en liiiten del av alla de saker som säljer på sin hemsida!

www.forever21.com

Har någon varit där?

image185

Ge mig den gula klänningen, det svarta elefant halsbandet, det gula hjärthalsbandet och den röda hjärtväskan! Äh, ge mig allt när vi ändå är igång! :)

//L

Kommentarer
Postat av: martina

har varit i den affären :) skitbilligt

2007-04-17 @ 17:11:26
Postat av: M

jag hoppas för din egen skull att du köpte nått därifrån :O annars e d skäms :D haha

2007-04-17 @ 17:30:36
Postat av: L

Har du? oooo, va jag blir avundsjuk! Jag vill också handla där! :)

2007-04-17 @ 19:26:18
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: martina

haha jaa jag köpte ett linne, en klänning och en tunika.. men när vi va där höll de på att sälja ut vinterkläderna så det fanns inte så mkt fint just då :( allt kom efter vi hade åkt hem :(

2007-04-19 @ 12:26:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0