Make Up Store!!

image358

Ja vad mer kan man säga än att man blir frestad till att köpa en sånhär goding till festen! :D
Alla kommer ifrån makeupstore och kostar 95 kr/styck. Det kan dock svida lite i plånboken om man blir kär i alla samtidigt (som jag ^^) men ett tips då är att köpa några grund färger ex silver, guld, brun som man kan matcha till det mesta och sedan bara följa instinkten om man skulle vilja ha en till men slippa ta upp stora börsen, hihi.

Måste erkänna att jag är smått kär i den aprikos/rosa nyansen och den bruna (phew) den hade jag kunnat ha mycket roligt med! Jag är en väldigt "brun"-männika när det gäller smink :)

Vilka tycker ni är fina?

Kram M

Kommentarer
Postat av: ema

MakeUpStore! Det finns inget battre! Har spenderat tusentalskronor dar men har en ganska imponerande sminkuppsattning nu med..:) Farger ska det va, mycket och galet!

2007-06-04 @ 08:31:34
URL: http://emma-san.bilddagboken.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0