Mark Jacobs Vs Kyssjohanna

All denna rusningen efter Marc Jacos päronet med klocka i.. Jag har aldrig förstått det där med att betala flera tusen för ett smycke, jag köper hellre många som kostar mindre än ett som kostar mkt.. :)

Iaf.. visst är smycket helt otroligt sött! Visst har jag alltid velat ha ett! Min ekonomi och samvete har dock alltid stoppat mig...

men..

image210

Nu hittade jag på www.kyssjohanna.se ett super sött halsband!
Jag måste säga att jag är lite sugen på att beställa ett!
Priset är också lååångt ifrån Marc Jacobs, vilket jag är mkt glad för! haha!
395kr kostar ett sånt här suuuuper gulligt halsband!

image211

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka e d som kostar vad?

2007-04-17 @ 17:20:37
Postat av: L

Oj, det var kanske lite otydligt!
den första bilden, på päronet är Marc Jacobs stolta halsband och jordgubbarna är "kopiorna" från www.Kyssjohanna.se
Jätte gulliga! tycker nästan att jordgubbarn är mkt sötare än päronet!

2007-04-17 @ 19:25:34
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0