Mumsigaste Frukosten!

224690-228

Här har vi M den ultimata frukost-kocken! :D
Kände lite imorse för att lyxa till min alldeles för tråkiga frukost, så vad passar inte bättre än ett par riktigt frasiga hemmalagade våfflor! Min mamma har alltid sagt att det är sååååå jobbigt o komplicerat att göra våffelsmet, men jag gav mig inte! Och titta vad goda de ser ut :)
Lite onyttigt får man unna sig då och då, speciellt våfflor med mycket sylt o socker, MUMS!

224690-229

Receptet hittade jag på Ica's hemsida!

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=292887&receptname=Grundrecept+V%E5ffelsmet
Inte alls svårt o göra som jag fått höra! Tar max 20 min.

OBS! Glöm inte o låt margarinet svalna lite bara, gör som mig, stoppa in muggen med det smälta smöret i frysen! haha!

Lycka till! /M
224690-226

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0