Mysig Fredagskväll!

Det var en riktigt myskväll igår! Ojoj va mkt gott vi åt! :)

Vi började kvällen med att storhandla gotti och mat. Det blev kyckling och sommardrinkar!

image300

Sen blev det nachos tallrik med myyycket ost! :)

Vi bestämde oss för att se "Jakten på lycka" med Will Smith och hans super söta son!! En liten krylltott!

image301

Filmen va jätte söt! Kanske inte en bio-film men absolut ejätte söt och lätt sedd film! Är alltid så fascinerad av verkligehtes-baserade filmer, tänk att detta har hänt! Att man kan bo på gatan ena dagen och bli miljonär andra.. jag vill också ha några miljoner att sätta sprätt på! :)

Till filmen var vi tvungna att testa den jätte kända glassen Ben and Jerrys! Alla andra bloggar snackar om denn otroliga glass, att dess smak itne går att jämföra med ngt annat o så.. Priset var inte jätte kul, 46kr för en halv liter och var den nu så god som alla säger så var vi ju tvungna att köpa två! haha!
Vi köpte "Cookie dough" (Vanilla ice cream with chunks of chocolate chip cookie dough) och "Vanilla Toffee cruch" (Vanilla ice cream with  with chocolate covered toffee cruch)


image302

Alltså, det var en helt otrolig glass! Den första med kaksmeten i var helt gudomligt god!! Den absolut godaste glassen jag någonsin har ätit! Men trots allt så var det ju bara glass.. jag är absolut ingen glass-fanatiker så jag hoppade kanske runt av glädje, men det var en god glass, det kan jag itne säga emot.

Sen blev det lite surfande på nätet, hittade en serie som jag och systrarna tittat oss halv döda på när vi var små och pratade gamla minnen!

image306

Känner någon mer igen dessa eller är det bara vi som kan alla låtar utantill ännu? haha!


//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0