Sex And The City

                                              image79

Jag älskar Sex And The City! Ge mig Carries garderob, ge mig hennes jobb ge mig hela hennes liv! haha!

Jag vet.. det är ett tvpogram, dom finns inte.. men om jag fick välja vilket liv som helst i tvrutan så skulle jag garanterat valt att leva Carries liv! :)

Mina systrar och jag kan sitta timtals hemma hos mig och ha Sex and the city-maraton.. töntigt? jo, det är det säkert! :)

Vår största dröm är att åka till New york och se staden som aldrig sover ( och det ska inte dröja alltför länge).. det finns tilloch med sex and the city-tours där, haha!




Det är ngt med Carrie.. hon är egentligen inte alls snygg i mina ögon, har konstiga drag men ändå.. på nåt sätt.. den snyggaste männsikan jag sett.. konstigt.. hur man kan vara fulsöt på det sättet.


                   
                                                            

Jag älskar programmen när hon har kort hår, hennes hår är så fint!


Vad tycker ni? passar hon bäst i långt eller kort hår?

image85
 
Later that day I got to thinking about fairy tales. What if Prince Charming had never shown up? Would Snow White have laid in that glass box forever? Or would she have gotten up, spit out the apple, gotten a job and a health care plan and moved on with her life?

// L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0