Söta bikinis!

Hittade jätte gulliga bikinis på www.eliteladies.se !

Dom har en maaaassa porriga kläder, så jag tvivlar på att det finns mkt mer än bikinis som är söta! haha!

Men dessa var ju helt ursöta!

Kanske inte jätte billiga men egentligen, men 400-500kr för en bikini som man sen kan ha några år kan det ju vara värt!

image310image311image312

Den första kostar 483kr, den andra kostar 364kr och den sista kostar 246kr.

Det dumma är att dom inte har vanliga BH-storlekar. Dom har bara Small, Medium och Large. Det är ju faktiskt inte många människor som är lika stora uppe som nere. Det tyckte jag var lite synd... (inte för att jag hade kunnat ha nån av dom, men ni kanske kan)

//L

Kommentarer
Postat av: fashionable

jag tycker att ni borde tipsa även om sommardofet :)
typ parfymer, duschtvåler, shampoo etc.
kan själv tipsa om en tvål som luktar gudomligt
barnängens duschtvål med röda bär.. underbar doft :)

2007-04-21 @ 22:22:18
Postat av: L

Jo, det är en bra ide´! Ska kolla runt lite och se om man kan komma med lite doft-tips nu till sommaren!

2007-04-22 @ 17:17:02
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0