Vem bär den bäst?


                                       image10

partyprinsessan Lindsay Lohan bär upp denna Diane Von Furstenberg söta klänning med ett par (vad jag ser) nät-aktiga lite smått konstiga armband.
Nä jag kan inte säga att Lindsay Lohan är min favorit bland alla modemedvetna kändisar jag kollat in, varken hennes stil eller filmer faller mig i smaken.
Tycker hon försöker för mycket och man blir lätt trött på henne. Usch! ursäkta min avsky.

Christina Milliam bär dock upp den bättre enligt mig. Tar en bra färg på klänningen som passar hennes hudfärg och ett par söta små skor till. Ja detta blir genast mer intressant och mycket trevligare att lägga sina ögon på.
Keep ut that good work!

/ M

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0